första dagen

Jag överlevde!
Ja jag överlevde första dagen i skolan. På morgonen var det feta awkward silence, och alla bara satt och var hur tysta som helst. Sedan va det information i aulan och då blev det lite mer naturligt för rektorn sa åt alla att säga hej till de den hade bredvid sig så då va det ju vissa som fortsatte små snacka.
Sedan fick man följa med sin klass o mentor och så var det mer information och en lapp placerings grunkilimunk så man skulle höra vad alla hette. Rundvandring, lunch och sedan hehe, speed dating med alla ettor.
Men det kändes bra så det här blir nog gett najs!

Och juste en sak till som ju var riktigt kul! Jag trodde det typ bara skulle börja kanske två killar på skolan, men dom var jätte många ju! Så jag har ju bara iofs två i min klass men det var många för övrigt, vilket är kul. För det är ju tråkigt att bara gå med tjejer, det är mycket roligare när det är blandat! Så ett plus till.

Hare bra!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

jätte kul! hoppas att man får läsa mera om första veckan!

Kommentera här: