22 timmar to go!

Herregud! Jag börjar skolan i morgon! I en helt ny skola, i en helt ny stad, med nya lärare och nya klasskamrater! Jag kommer inte känna eller ens känna igen en ända människa på skolan! Det är "lite" läskigt faktiskt.
Så nu står kag och glor in i min garderob för att se vad jag ska bara den första dagen bland allt detta nya..
Det har tidigare mest känts spännande och kul med allt det här nya.. Men nu känns det skit
läskigt, det känns som om hela mitt liv kommer förändras i morgon! Vilket det inte kommer eftersom jag antar att det bara är ett upprop men ändå det är galet! Jag har gått på samma skola i tio hela år! Och med vissa har jag gått i samma klass med i dessa tio år! Nu blir det nya lokaler och nya sittplatser nytt av precis allt! Men även fast det är så jävla läskigt är det här något jag sett fram emot ända sedan Tove började gymnasiet två år sedan! För det kommer ändå bli så sjukt bra, jag känner det på mig att det här är rätt!

Så önska mig lycka till med en klapp på axeln så ska jag klara mig finfint i morgon!

Puss

Kommentera här: