sammanfattning

Har inte skrivit något på jätte länge nu men det blir liksom så.. För att om du missar några dagar så orkar man liksom inte skriva tillbaka osv. Men kort då: Tävla förra helgen gick ok. Kolla på "hungerspelen" verkligen bästa filmen på länge! <3 Ja vad mer...? Redovisade i veckan om vattenkraft, hade matte prov. Fredag tävling.. Gick väl sådär bomma lite och så. Igår va det oxå tävling, mitt sämsta lopp på hela min tid i princip. Bomma verkligen alla kontroller och va typ mer eller mindre vilse hela loppet.. Men det var någon som var ännu sämre än mig tydligen så sist kom jag inte iaf ;) Sedan va det till att fira påsk hos mormor, men vi har typ lagt ner det där.med påskbordet.. Lika bra det! Så det blev flygande jackob! Mumsigt! Så firade vi morfar samtidigt för vi är inte hemma då men det va kul för han fick en ny mobil och man såg verkligen hur glad han blev! Senare igår kväll kollade vi på cowboys & aliens, helt okej film. Och idag har det inte hänt så mycket... Sprang en liten sväng med Christian.. Hehe nog för han dubblerade tiden efter jag hoppat av men ändå skönt att komma ut i det fina vädret! Yo!

Kommentera här: