påsklov

Grymt dålig på att skriva något för tillfället.. Vet inte varför men så ligger det iaf till... Men nu har jag iaf haft påsklov, och det va riktigt jäkla bra! Kolmårdsstaffeten, sprang mot syrran och tog henne med ca minuten, kändes bra! Sedan träffa jag min goa vän Amanda och spenderade 3-4 dagar där! Kalas! Hihi jag fick chansen att rida, vilket jag inte gjort sedan trean hehe! Så det va riktigt spännande/kul och ... Ont i benen fick jag på köpet.. Så spelade vi en sjukt läskigt tv-spel som hette typ "death ship" eller något sånt? Va iaf det läskigaste på länge... Amanda spela, börja skrika, jag börja skrika, hon börja skrika högre hahaha! Sjukt läskigt va det iaf ;) Sedan kollade vi på jätte många filmer men jag somna till typ två, tre av dem hehe! Iaf en underbar vecka men en underbar människa! Juste körde bil i typ hundra meter oxå, Amanda tyckte jag var jätte duktig och jag instämmer.. Men Rasmus däremot hennes lillebror va lite mer svårflörtad.. Haha! Och i fredags åkte jag till Göteborg på tvådagars tävling, och i det stora hela gick det väl helt okej. Fint väder iaf med fina människor. Yo!

Kommentera här: