999

Hallå där!

Måndag.
Hem till jossan possan o baka lite kakor, rediga kvinnor!

Tisdag.
Arbetsdagsdag,
fm. värdegrunds stuff helt okej, ganska soft förmiddag.
em. hoppa lite rep med flickorna, sedan iväg på spinning för första gången i mitt liv... awesome! Kul tränning!
Men dock har jag ingen "sadel-stjärt", så dock har man ju ont i hela röva!

Efter spinningen, snabbt hem o byta om och små springa till tåget med Tove. Åka til Sthlm och möta upp Örjis o mammsi kom på efterkällken.. och så vandrade vi vidare till opera huset! Jäkla ballt! Tove hade pratat om att hon ville gå på opera så hon och jag fick det i julklapp så nu var det dags! Och det va en riktig upplevelse, va lite skeptisk till det innan men det var faktiskt bra! Dock hade jag lite svårt att hänga med bitvis men jag fattade iaf att det var sorjligt så han iaf släppa en lite tår.. Cool grej!
Så nu vill jag även gå på:
- premiär
- balett
- teater

Mysig kväll!

Onsdag.
Sälja fika för klassen.
Stod först med Ebba och Mathilda, och sedan med Ebba, Jossan och Nick.
Sedan tog jag o väntade på bussen med pöjken, för att sedan gå hem i regnet till läxan.

Och idag har det inte hänt mer än att jag fortsatte med min klänning för att jag köpte nämlingen skorna i söndags efter tävlingen. Så nu ska jag bara folla upp den lite tjusigt för hand (hatar sy för hand..) så klar nästa vecka, yeey!

Peace bro!


En liten sommar bild från arkivet... bara för att bilder är trevligare än text.

Kommentera här: