lite kort om U-SM!

Helgen vad AWESOME!
Ruskit kul.
Sprinten gick mycket bra, fast gjorde lite ont men är nöjd med min tid :)
Sedan blev det så att jag fick springa lången fast jag egentligen inte skulle gjort det, men jag gick den pga an pain in my knää. Så den dagen var ju lite seg.
Och stafetten fick jag inte springa pga av typ det tror jag eller något sånt.. och det var ju lite sad!
Men allt runtom var oxå kalas!
Vi åkte lite tramp-båt på sjön som var utanför vårat hus (eller i det huset jag var med och bodde i), haha fast dom tog bara båtarna jag tror det var tänkt att man skulle hyra dem!
Och så var vi på invigningen, disco och på prisuttdelningen för några utav oss va duktiga och kom top 10! :)
- så måste jag ju bara säga att jag nu fått en sörmlandströja! HURRA!

Kommentarer:

1 Din beundrare:

skriven

Grattis!! Du é bäst!!! ditt lilla smultron!!!!!!

Kommentera här: