kött.

kort kort!

Mån-Tor satt jag barnvakt med ebba. :P

I dag har jag vart duktig för först var jag tvungen att gå upp i morse INNAN KL 10! För att det plingade på dörren och det var "INGEN ANNAN SOM HÖRDE" *host*!
Sedan kunde jag ju inte gå och lägga mig igen :O så då kollade jag ist på carton. :D
Men det var kanske inget att skryta om men det jag ville komma fram till va att jag tränat intervaller tsm med "brorsorna" och som tur var så är inte conrad hetlt frisk så på ett ställe hoppade han oxå över en intervall så då behövde jag inte känna mig dålig :D men jag kännde mig hanske ändå inte så bra, men jag var med iaf och jag gjorde mitt bästa, hurra för mig.. HURRA!

Sedan åkte vi ut till mormor och morfar och grillade, KÖTT! ♥
MYS!




Har liksom inte orkat eller hunnit skrivit något och det kommer nog inte bli så jätte mycket upptatteringar men de kommer då och då iaf ;)


peace
ylva.

Kommentera här: