yoho!

hej hej!

I går var jag med Disa och linda men jag satt bara o blaja runt med hennes tele xD
Sen vart det step up för mig o syrran så i dag har jag träningsvärk överallt! :S

That´s not funny... not at all!
Ikväll blir det mera träna "styrka- konditions gympa" :D i´m going skinny! xD nej jag goes stark! xD


 FRÅGA!

alla säger att jag är hippie!
Men jag fattar inte :O
nu vart jag taggad som det på fb oxå? :S
Någon som kan förklara vad som är så hippie, för jag förstår det då inte! :O

Och jag är tydligen EMO oxå, eftersom jag lyssnar på KENT, men vad är det för på hopp lixom?? :O
Dom säger att jag är depp och skär mig, men jag skulle aldrig skada mig själv det är bara konstigt :S
Så om någon kan förklara det så vore jag oxå tacksam.. ;)

Men nu ska jag fortsätta göra det jag gör... alltså inget... (A)

[peace and love]
ylvasahlpaavo*


Jag saknar sommaren! kommer solen nånsin hitta hem igen? ;'(






Nu är det bara att fortsätta spara så blir det snart sådär igen :D

Kommentarer:

1 puckotemma:

skriven

HAHA nej men gud bilden på mig & disa.

herregud, minnen det ;)



& bilden längst ner va skiiiiiiit söt på dig ylva :)<3

Kommentera här: