Suprise!

Gårdagen var underbar!
Jag älskar mina fantastiska vänner! ♥

Igar skulle jag, jenny och ebba hafilm kväll hemma hos ebba :)
Aaa och så satt jag o jenny i  köket och typ babbla och käkade godis och undrade vad vi skulle få till middag eftersom ugnen var igång.
Så kommer ebba upp - vart har du varit?  frågade vi, -jag har bara bytt om sa hon och vissade upp mjuckisbyxorna, -men vi ska åka ensväng nu, jag och jenny - nej det ska vi inte, - jo byt om nu om ni vill det o gå på toa o så. jag o jenny tyckte ebba var knäpp och sa att vi inte alls skulle någonstans, men tillsist satte ebba på sg skona iaf och hennes pappa kom upp oich sa åt mig att klä på mig ytterkläderna. Jag och jenny - men vad fan? så åkte vi iväg och jag o jenny visste inte vart vi skulle, så vi typ skojjade runt lite, så åkte vi åt hållet som felix bor åt, så jag skojade o sa - aha vi ska till felix, ebbas pappa - jaha ylva! vill du till felix, jo men det ska vi ordna, så svängde han in till hans hus, jag och jenny - nej emn vad gör du, VÄND! Så fick ebba iaf ut oss ur bilen och jag o jenny fattade noll! Så ser vi ballonger utanför dörren - vem fyller år, frågade jenny. Så läste hon på dören "GRATTIS YLVA & JENNY!" vaaa vad är det här, så kommer jossan, felix, nick och edvin ut - GRATTIS!
VAfan! jag o jenny dog! FAn va kul! Dom är så söta!

Kvällen var iaf "kalas" bra!

ÄLSKAR ER ÖVER ALLT ANNAT! ♥

Ingen kan slå dom!

Glad - ylva!

(inlägget vart lite komplicerat men iaf..)

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

varsåfuckinggod :)

Kommentera här: