länktan.

I dag kom man till skolan och där träffade jag på gårdagens födelsedagsbarn Jenny-penny!

GRATTIS HJÄRTAT!

Så gick jag iväg till mentors-passet, där vi snackade prao.. vart ska jag praoa?!
Sedan avr det rast då bytte jag present med jenny, jag fick ett skit snyggt armband, skit snygga örhängen, en sjukt söt rund hund, tablettaskat (me like) och choklad! Tack älskade vän! <3
Sedan hade jag BOOORING SvEn, matte och sedan lunch.. på lunchen hade jag deep talk whit my good friend Jossan<3
Med edvin som lyssnare/publik xD <3
Så hade vi NO - sexuallkunskap, och i dag provade vi bindor o tamponger :P
HAmnade med en kille som inte sar ett jävla skit säriöst, så han kastade en binda som vi hält massa vattan på för att se när som läckte, den kastade han på ... jävla dum unge! I DON`T LIKE YOU!
Så hade vi Engelska, sen skulle jag ha slöjd men läran var inte där så jag fick sluta ist :( (asså jag ville ha slöjd..)

Så jag gick med carro och så stannade jag o snackade lite med henne sen gick jag hem o käka tårta :D

[peace and love]
ylvasahlpaavo*

Jag älskar dig.

Kommentera här: