Beat heart

Tudelu!

I torsdags åkte vi upp till heron med Ö o little C och bowlade oh kollade på "The Town" (Y)
Bowlingen gick bättre än väntat, jag ägde dom... eller det är inte riktigt sant man jag var bättre än vanligt :D
Och efter bowlingen vart det thai mat (Y)
Sedan gick vi upp för o kolla vad det gick för filmer men då vart vi tvugna att vänta i 1 och en halv timme på den så under tiden åkte jag o C bil :) och så trallade vi runt inne på media markt (heter det så??)
Men till slut satt vi inne i biosalongen :D
Och den filmen var helt klart värd att se tycker lilla/stora/mellan jag :D 4/5 :D

Igår täffade jag Ebba :D och som vanligt gjorde vi inte så mycket men ändå mycket xD <3

Och i dag har jag tänkt att bleka håret igen... hopas att det blir som jag vill ha det nu... -.-''

[peace and love]
ylvasahlpaavo*

bara 6 dagar borta!

ps. i love you .ds


Kommentera här: