Be happy

Dumma dumma dumma mig!
Livet vore enklare om man slapp tänka på vad man skulle ta för beslut!
Och livet vore mycket enklare om man vågade chansa för när man inte är så hägt upp på stegen... hur ont kan det höra att falla igentligen..?

Joshua Radin – I'd Rather Be With You [Radio Edit]

Jag vill inte vara någon fegis, men nu är det så det är.
Och alla bara gnäller ink jag, men dom gnäller om det jag inte har och vill ha och jag gnäller över det dom har som dom kontigt nog inte är nöjda med :O Va f*n vart går gränsen, skärp er!

Little Marbles – Jag hoppar & trampar på ditt hjärta

Trött på att höra att ni inte är nöjda med det fantastiska ni har!
F*n om du inte är nöjd, visst jag kan ge råd, men jag tycker det är jobbigt att ge råd om något som jag inte har och som jag känner att jag behöver..!

Kent – Utan dina andetag

Nu är jag bara extremt förvirrad och ser just nu inte utvägen. Men det ordnar sig, så småning om.


Kommentera här: