6. min syster

Tove Ingrid Elisabeth Sahl Paavo
18-04-94

Japp.. det är syrran det!


Tove kan vara en fjant.
Tove kan vara dryg.
Tove kan vara komplicerad.

- Alla är så äkliga som ska hålla på o dela på allting hela tiden!
- Men tove det var ju du som sa att vi skulle dela på Colan.
- Ylva, vi är systar så vi måste dela.
... jahapp...

Tove är som mig.. amn måste känna henne för att förstå sig på henne.. mend et r ändå inte alltid så lätt att förstå hur den flickan tänker.

Tove är duktig på att:
Städa
Hålla ordning
Vara osocial

Nää nu är jag dum!

Tove är speciell men det är vi alla, i familjen Sahl Paavo är vi speciella det är vår grej!
Hon kan vara somsagt dryg o trist, grå och jobbig!
Hon kan vara kul o omtänksam, sjungande och lysnade.

Hon är smart... iaf smartare än mig :D
Hon sitter gärna hemma framför tvn men en chokladkaka i ena handen och en bok i den andra.
Hon är inte som många andra i hennes ålder, hon tycker om att sitta hemma med sin kära mor o syster.. iaf mor, titta på film och äta god mat. Hon är inte så mycket för att hänga runt, och sova över hos kompisar.. hon sittar hälre hemma o spela sims..

Som yngre tyckte folk alltid att vi var sååå lika.. men nu som lite större så hör vi det inte så ofta längre, nu får hon oftare höra att hon skulle kunna vara syster till mamma.

Tove har värdens vackraste blåa ögon.

Tove är min systar och jag älskar henne.

När vi var yngra bråkade vi ofta, och jag blev så ledsen när hon växte ifrån mig och inte ville leka med barbie länge..
Nu som äldre så bråkar vi inte alls ofta.. visst hon kallar mig för dumma saker ibland, och jag henne för det..
Men va f*n så är det..
Jag tycker att hon och jag har kommit närmare varandra nu på senare tid (haha vi är ju inte så gamla xD)

Ähh nu orkar jag inte längre..

Syrran du är cool!





Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

cute :D

2 tove.:

skriven

JAG ÄR SÅ JÄVLA GRYM!!! + ATT JAG ÄR OTROLIGT LÄCKER/SNYGG!!!! PUSS <3

Kommentera här: