När solen når fram till vårt hus.

Sitter här och tänker på allt jag behöver göra klart innan fredag.. två saker.. eller det är iaf vad jag kan komma på... Ska resovis på sn på fredag så ska försöka flörta med mor min om jag kan hänka ebba i morgon och göra klart power pointen, och så skulle jag ju behöve göra klart idrottsdagboken.. men det är såååååå boring!

OCh den här dagen har nog varit den tråkigaste på hela året!

Först mentor, då hade vui utvärdering om gårdagens vinter ute dag osv, sedan skulle vi ha HK men våran halv av klassens lärare var inte där så då fick jag jobba SO i 2 timmar ist! mend et vart inte riktigt så länge för halva klassen bakade kladdkaka så vi fikade och hade en kvarts rast oxå, plus att jag gjorde något med datan ... opps! så jag fick starta om den... -.- dedan lång lektion matte!
LUNCH
Sedan gympa som jag skulle haft prov i men läraren var inte där så vi jhade vikarie (konstig) så vi spelade innebandy utan regler -.-'' det är bara kul på lördagar! Sedan SO (igen) och kollade på universums tråkigaste dokumentär.. jag lärde mig typ två saker utav den för min hjärna tittade bara men tog inte in något! så på en timmas film kommer jag ihåg två saker!!! :O

Så nu har jag vart hos optikern, så ni visade det sig att jag har brytningsfel, så senare inte nu, så ska vi väl införskaffa ett par nya brills.
OCh så har jag diskat.

nu ska jag fortsätta tjura!

[PEACE AND LOVE]
ylvasahlpaavo*



Tänk om man kunde sjunga...

Kommentera här: