Glad alla hjärtans!

I dag var sista slöjden innan sportlovet!
Eftersom i morgon ska vi inte vara i skolan för vi ska ha dum jäkla vinter dag och då kan jag inte gå dit på SOL, och nästa vecka på måndagen så skulle hon vara på kurs.. :O fan va sur man kan bli!
Och sedan startar iaf mitt lov, har kanske inte nämnt det här men jag ska på träningsläger i Spanien i en vecka (2veckor sportlov, för sahl paavo)

Men nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli mera så ska jag upp o träna, men just nu sitter jag här med idrottsläxan, och det vart mer att skriva än vad jag trott, och ont i huvet har jag oxå.. men det beror kanske på alla gelé hjärtanjag ätit som jag fick av min kära vänner jenny och ebba, who knows, not me..

GLAD ALLA ♥-DAG
önskar iaf jag er!

[peace and love]
ylvasahlpaavo*


Känner mig lite såhär just nu...

Kommentera här: