Sen julhälsning

Torsdags jul med amanda, vi åkte ut till amanda m. familjför att hon och jag skulle byta julklapp. Och lilla amanda hade lagt på minnet att jag hade önskat mig stickat så hem kom jag med en brun/röd randig stickad tröja, myspys!

Fredags jul med ebba, jag gick hem till Ebba på förmiddagen och fickade lite och bytte klapp med henne. Fick en liten julklappssäck med ett halsband, ett armband, en ögonfransböjare och en nässesär (st.) tack prusseluskan min!

Julen var great! Starten på dagen var lite "seg".. men sedan blev det mys med familjen hos m o m med god mat, Kalle Anka,  julklapps utdelning/öppning och go´fika!
Sedan på kvällen blev det med den lite mindre famljen dvs mamma, Ö, T och bröderna CC!
Det blev ju som alla märkte inte en vit Disney-jul, men jag ska inte klaga jag la mig iaf på kvällen med ett leende på läpparna (hjärta).
Fick en massa bra och kul saken men kommer inte rabbla.. Det kommer väl nämnas här såsmåning om när det används - ring ring.
hoppas alla hade en bra jul!
Vi provar Toves nya "just dance 3" spel.. snygg chey!

Kommentera här: