loved

Lördag - klappköp.. men dock så hittade inte jag något men men.. Sedan lite innebandy, men fick så ont i huvudet är kanske nte 100 % kry än?
Söndag - julstök. Städning HELA dagen, men blev dock inte helt klar i mitt lilla rum för gör en riktig städning (vika in kläderna, damma, torka av tove tvätta fönstret.. osv.) Men fint blire!
Måndag - skola såklart.. sista schemadagen avklarade för 2011!
Så nu har jag nästan städat klart i rummet och så var jag lite GALEN och målade på väggen utan att säga till min kära moder.. men hur arg kan hon bli? Det var hennes mall och hon visste att jag skulle göra det så småningom..
Och om det blev bra...? Det kan diskuteras. Om man "schisar" lite med ögonen så ser man nästan inga missar.. men det blev väl inte kalas bra.. men det duger, och gjort är gjort! Men jag är ändå glad för nu har jag det iaf så nu kan jag se det hala tiden :D
Dags för dammsugning!

Kommentarer:

1 Ö:

skriven

Var Tove dammig?

Kommentera här: