Kanske dags att ta sig i kragen

Julelovet är här!
Tisdag julklaps köp! Kom hem med massor av kassar men dock en mycket.. mycket tom plånka..
Onsdag skolan två timmar, frågesprt.. ylvaz vann! Fika och betygutlämning.
Inga stora förändringar mot föra terminen, suck!
Men men sista terminen kommer det inte finnas några MVG.n att ge ut till resten av klassen för de alla ska gå till lilla mig!
Kötta sönder VT-12!
Idag är det ju dock bara jag som fått jullov, kära syster måste först till culturum och tralla lite pärlor av KENT.. men det går nog kalas! Så jag kanske ska byta kläder från pjamas till lite med "vanliga" kläder, käka lite frukost och sedan kanske ta mig något att äta.. men känner mig inte speciellt sugen på den sista punkten men kanske borde görat ändå. Sedan är det dags för att städa lite igen, igår tg jag mig an baddrummet idag får det nog bli hall och sedan kan jag väl börja med vardagsrummet.. men inte göra det helt klart för att om tove kommer hem och inte har något att städa.. så har jag en känsla av att det kommer fällas många tårar..
Hej för stunden!

Kommentera här: