Så många frågor utan svar.

Varför kan det aldrig vara som jag vill, varför lyssnar jag aldrig på det jag lovat mig själv, varför måste jag alltid göra så här, varför kan jag inte bara få känna mig lycklig, varför händer det här igen, varför trodde jag att det va anorlunda nu, varför förstår jag aldrig det här, varför, varför, varför?!

Just nu är det så många frågor som cirkulerar i mitt huvud som inte kommer få något svar.
Men den största frågan är ändå... Kommer det någonsin förändras?
Och svaret på den frågan kan jag antagligen lista ut.. men är jagg nöjd med det svaret.. komer jag någonsin bli det?

Kommer jag ligga sömnlös på nätterna nu, kommer jag falla många tårar, kommer klumpeni magen försvinna, kommer jag någonsin sluta känna på detta viset?!

Men ändå så fortsätter jag, för hoppet finns väl fortfarande kvar.

Kommentera här: