Långa DM/ Uttagen till U - SM

I dag var det Lång - DM.
Gick kalas!
Fast jag orkade inte springa så gick typ as mycket men jag bomade inget kom rakt på alla.. eller jag kom fram till en stor sten på slutet som jag trodde jag skulle ha.. så kollade jag på deffen och bah: Nej jag ska inte ha "nasse".. sprang vidare till en annan stor sten..: nej jag ska inte ha "Ioor" (st.).. haha jag hade kommit in på miniknatet xD Men det var den enda lilla missen jag gjorde och det va inte så konstigt för det var svårt att lasa vart jag kommit ut ;) så var riktigt nöjd när jag kom i mål :)

Och seda fick man även besked om man ska få åka på U - SM idag... OCH JAG FÅR DET!!! JAG BLEV UTTAGEN!!!
ASSÅ SHIT! Satan vad glad jag blev för jag har trott hela året att jag inte skulle komma med! :D
Men dock får jag inte springa båda inviduella tävligarna, för vi är så många D15.
Så på dagens tävlig hade dom bestämt att mellan mig och en annan tjej, den som kom bäst av oss i dag fick välja vilken av tävlingana hon ville springa.. Och jag vann över hemme med 9 sek. Så jag valde sprinten ist för lången.
Men båda får iaf springa staffetten.
FAst jag kan ändå springa på lången på publikstävlingen en Öppen :D
Awesome!
Jag är så extremt glad just nu!
HEJA MIG!



Faaantastisk dag!
Kärlek.

Kommentera här: