Yehe!

Goderkväller dubbelfis!

I fredags var det svartnatta (orientering) och jag sprang i tvåmanna lag tsm med tove och hade lilla Ö som skugga pga mörkret :$ men när tove kommer i mål säger hon: sorry! jag är ej G...
Mend et var väl lungt med det eftersom när vi flyttar ihopp kommer hon få betala hyran :*
Och för mig gick det långamt.

Lördag: klemingekampan! Jag kom iaf inte sist... Jag sparang på 58 och det var en tjej efter mig som sprang på 1.12 + en ej startande.
Och det tog lite längre tid för mig oxå eftersom jag var tvungen att knyta skona ochd et är svårt med kompass...
Fast det tog nog längre tid när jag tog min "kisspause" i grönområdet (Y)

Efter tävlingen åkte jag hem till m&m :D dom har fått 20 kycklinga.. pluttigulligullull vad söta!
åååhh! :D
Det var mysigt att vara där. det var ett tag sen :(

Så idag har vi krattat löv och fikat ;D
Först med Annika och Jörgen, och sedan kom Karolin och då fikade vi igen :)



Jag har en data kabel nu :D Så nu kommer jag kunna uppdattera med bilder varage gån jag uppdatterar (vilket inte är varje dag, men jag kan ju inte sitta framför datan hela dagarna, jag har ju faktiskt ett liv)

Nu ska jag snart kolla på sista delen av Sthlm-Båsta! ---> ylva like!



ps. min mamma frågade inte mig inatt om någon fick sova i min säng, och dom tyckte att det var dumt av mig att bli sur när jag fick veta att conrad gjort det inatt -.-'' jag hade låtit honom göra det om dom frågat -.-'' men dom frågade ju inte :O ds.

Kommentera här: