SM GOTLAND

I fredags åkte jag med folket till Gotland, där jag aldrig tidigare satt min fot.
Det var exiting!
Åkte båt läänge -.-''
Sedan när vi kom fram plockade vi upp Conrad och åkte sedan vidare mot stugan...
Där var det flugor i högar, fy fan säger jag bara!
Så då fick vi sopa och dammsuga lite gran innan vi kunnde göra oss hemmastadda.. (heter det så?)
Middag, och sedan vidare mot tävlingen!
Oscar starta först och ebba kl 11 :O
Öhh vad trött och kall man var deffenitivt KALL! minna fötter dog.. typ.
Det givk väl ganska så bra för alla utom tove.. för hon ramlade och snubblade omkring i skoen så hon bröt och gick hem igen :(

Sovmorgon, vaknade av att tove kom och la sig hos mig -.-''
Sedan kom C o O och andades på mig :S
DEnna dag (lördag) var det sprint!
Sprint är awsome, det är typ jätte kul!
Och denna dag var även Ö och Johanna med och sprang :D
Jag har för mig att det gick ganska så bra för alla..?

Söndag:
Upp tiddigt packa ihop grejerna, käka frukost och åka till Visby.
Även sprint denna dag, fast idag var det final, men det var dock bara ebba och lovisa som gått vidare, och Christian också för den delen.. ;D

Efter att alla sprungit gick vi ner i staden och gick in i glass bar där de hade 140 olika glassmaker AWSOME!
I´m in heaven! Fetting gott asså! Delicatoboll-Flädersorbet-italiens choklad glass hamnade det i mon bägare AWSOME!!!!!

Sedan åkte vi med båten hem igen! EN ASA KUL OL-HELG!
(juste jag kanske ska säga, det var SM så det var därför jag inte sprang.. jag fick liksom inte.)



















Kommentera här: