Nästa stopp - Blåkulla

I dag har jag gått "påskkärring" med jenny och bebbsan och med ebbas systerdotter Cornelia :D
HAHA!
Lite pinsamt var det ju dock... men ganska bra gick det iaf ;) vi fick godis/pengar på alla ställen bortsätt från ett :) Men pengarna fick cornelia ta ;)

Vi fick skjus hem igen men när vi kom fram så kom jag på att jag glömt mina nycklar där så då fick vi åka tbx och hämta dem.. upps!

Sedan packade jag ihop min a grejer och så gick jag och ebba och köpte oss en varsin hamburgemeny :D

Så nu har vi vart och köpt godis till kvällen, satt nu väntear jag bara på att ebba ska hoppa ur duschen så att jag vet vart jag ska trycka på den blinckande grejen i hörnet på skärman o.O

See u!

[peace and love]

ylvasahlpaavo*

ps. fortsätt att hjälpa mig välja tandsmycke ;)

Kommentera här: