Dance fever

I fredags "lekte" jag med Jossan o Ebba ♥
Sjukt kul!
Vi gjorde milkshake.. mmmumms! den vart mkt bra!
Och vi spelade bil-tv-spel (A) och kollade på olika språkresor sommaden 2011 ;)

Senare på kvällen letade jag fram mössa o halsduk, och så bar det iväg till/mot "patrullnatten".
Denna kväll skulle jag springa med syrran, så vi skulle springa en något högre klass emot vad jag är van vid att springa. Men det gick mkt bra iaf. Vi kom 3/5 och det är är helt okej/bra ;)

I går så pajjade extra mobilen som jag använde eftersom min mobil hade pajjat, så då fick vi leta runt bland alla andra mobiler men antingen funkade de inte eller så var de låsta till telia, men idag provade jag igen på en av mobilderna som inte funkade igår, o idag funkade den :D Så nu har jag den mobilen som var den första mobilen jag hade xD En "siemens" utan färgskärm :) MEn det är mkt mkt mkt bättre än ingen alls :D

Här nedan har vi den:

 

Och idag har jag bara legat framför tvn, och det ska jag fortsätta med, jag har hittils kollat på footloose och flashdance, och båda var riktigt bra! Och nu skulle jag villja se "fame" men jag tror inte vi har den, så ist ska jag kolla på två av mina favorit filmer... Moulin  rouge och Save the last dance, och i dag kanske man tom kollar på save the last dance 2, för jag har inte vågat kolla på den förut eftersom jag älskar älskar älskar den första och det är inte samma skådespelare i den andra och jag vet ine som den kommer vara lika bra så jag har inte vågat kolla på den än.. men vem vet, idag kanske det händer ;)





Chao PoK
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: