nu är jag här.

hallå hallå inget inlägg på länge jag vet..
Hänt mkt sen sist, mkt orientering, skola o film och annat skojj :P
Klippt mig,  :D men inte lika kort som det var, bara rakt av :P

Kollat på bl a dessa filmer: Kick as (as skön xD)
                                       Hair (sjukt bra!! musik längre ner! LYSSNA!)
                                       Oh brother... kommer inte ihåg riktigt vad den heter :P (GOOD!)

Jag har även åkt "seg way" och det var så grymt coolt!
Det var riktigt J..a ballt!

Och orientering som jag sa, har det vart mkt på sista tiden (träning/tävlingar överhuvudtaget)
Och skola med, men det är ointresant (stavas det med två "S"??)

Aja men nu har tove iaf tömt denna data på sina grejer så nu kan man använda den igen :)
Så nu ska det bli åka av! (förhoppningsvis)

La Musica!
The Pretty Reckless – Make Me Wanna Die (kick as)
Hair


SEG WAY!





ORIENTERING!







SKOLA!




Lite upptattering iaf!

Puss o kram bud!
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: