nu o idag.

 



134 tonårsfrågor

Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? -Japp

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Kanske

Har du varit kär i någon? - Yes

Är du kär just nu? - Yehe mam

Tio frågor om dig själv


Fullständigt namn? - Ylva Irene Elisabeth Sahl Paavo

När fyller du år? - 14 Januari

Några piercingar? - Öronen

Vad har du på dig just nu? - kläder

Vilken årstid är bäst? - vinter för jag fyller år, och julen är då, ch sommaren för att då är det varmt ;)

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova tills jag vaknar.. och att håret ser bra ut, o att jag
vet att jag ska göra ngt kul denna dag ;)

Vad tycker du mest om hos dig själv? - oj oj oj det vet jag inte

Vad är du bra på? - prata (a

Vem älskar du mest på denna jorden? - familjen, och dom närmaste!

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det beror väl på vem den man ska sova med är :)

10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Ingen vet ALLT om mig

Vem är den roligaste av dina vänner? - haha det vet jag inte riktigt det beror på vad de är på för humör xp

vem är snyggast av dina vänner? - hon och han ---->

Vem är mest partyprisse? - hmm.. no idéa.

Vem är den du helst har filmkväll med? - alla!

Vem av dina vänner är mest "evil"? -  hmm jag har många "evil" polers.. men denna gng väljer jag FELIX -.-''.. xD

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? -beror på vem man ska träffa.

10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - mamma

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nej.

Vem är farligast i din familj? - Tove

Vem ser roligast ut i din familj? - alla ser lite konstiga ut ibland.. men det är bara för att vi är konstiga xdd

Vem är coolast? - Mormor

Har ni något husdjur? - inte nu längre..

Vem har du mest gemensamt med? - jag vet inte

Vem står för underhållningen? - haha alla på sitt eget sätt att underhålla, så det var svårt

Roligaste kvällen med familjemedlem? - Bl.a Jularna

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - skolan,

Har du varit glad idag? -  jajamensan

Har du varit ledsen idag? - nej nej

Har du gjort något bra idag? - jepp

Vad ska du göra nu? - göra klart detta

Har du gjort något dåligt idag? - mm..

vad har du ätit idag? - frukost lunch o mellis

Har du duschat idag? - japp

Är du trött nu? - ögonen är

Vad händer imorn? - skola, o sen vet jag inte

SKOLAN

Går du i skolan? - Ja

Har du varit i skolan idag? ja

ANNAT

Hur mår du just nu? - bra

Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - men gudars vilken intressant fråga för resten av samhälet xd

Har du piercat dig? - I öronen, men inte själv

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - mamma

Vem ringde du senast? - mamma

Vem sms:a till dig senast? - Comviq, och tove

Vem sms:a du till senast? - Nick

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? - yees

Vad är klockan nu just nu? - 19.42

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - msn o blogg.se

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - nyss

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - på sommarlovet

SPORT

Går du på någon sport? - aa

Trivs du med den sporten? - nu gör jag det igen

Tycker du att den sporten är rolig? - just nu.

Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - ibland..

ÖVRIGT

Gillar du punk? - möjligt

Har du sminkat dig idag? - aa

Isåfall, vad för smink? - Mascara

Vad har du på dig för trosor just nu? - men what?!

Hur ser dem ut? - öööh?!

Vad har du för bh/topp på dig just nu? :O

Hur ser den ut? - :S

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - jäpp

I så fall, vilken låt för tillfället? - Forever med Kiss

Vad gillar du för musik? - typ massa olika

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - aa

Har du fler än 3 jeans? - aa

Har du fler än 5 tröjor? - aa
Har du resteröds-trosor? - vaa?!

Har du en vit bh/topp? -  -.-'' (jag berättar inte om vad jag har för underkläder.)

Har du en svart bh/topp? - -.-''

SMINK OCH HÅR


Använder du mascara? - yes box

Använder du Wax? - nej

Använder du ögonskugga? - nepp

Använder du kajal? - inte ofta

Använder du hårspray? -  yehe

Använder du volymspray? - det vet jag inte

Andänder du mousse? - yehe

Använder du deodorant? - klart

Använder du skinspray? - vaaa?

Använder du parfym? - Jaapp

Använder du läppglans/läppstift? - Ibland

Använder du brunkräm/foundation? - ibland

Använder du rouge? - ibland

Noppar du ögonbrynen? - ja

Uppsatt hår eller hängande? - just nu "uppsatt" om man kan kalla det de

Plattar/lockar du håret varje dag? - nej

Duschar du varje dag? - typ

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej

KÄRLEK

Är du kär just nu? - men gud har inte den frågan redan vart :S

Har du kysst någon idag? - nee.. inte vad jag vet xdd

Har du ett förhållande? - men va f*n jag svarade ju på det :S

Har du varit otrogen och om ja, varför? - neej

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej, det är ju bara dumt :s

Är du romantisk? - det vet jag inte.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - neej!

Är du svårflörtad? - möjligt, det skulle vara typiskt -.-''

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - många ggr

Vad hette din första flickvän/pojkvän? - de vet jag inte

Hur länge höll det? - haha vet inte

Har du lekt med någons känslor? - nej det skulle vara jätte dumt det med

Hur länge var ditt kortaste? - i don´t remember

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - jag tror jag var det när jag gick i 1.an eller så xD

Är du en bra pojk/flickvän? - Det hoppas man väl

Vem sov du senast bredvid ? - ööh, oj det kommer jag inte ihåg xD

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - to privat

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - svar - neeej!

När fick du din första kyss? - ?

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - inte vet jag, i don´t care

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej



Jag tkr detta var väldigt konstiga frågor :S xD

Kommentera här: