some about me

Nämn något som gjorde dig glad igår: skogen med jje <3
Vad gjorde du kl 08 i morse? var påvag till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt vid datorn
Det sista du sa högt? HEJ DÅ!
Det senaste någon sa till dig: Skit kul.
Vad har du druckit idag? Juice & vatten
Vad var det senaste du åt? Bulle
Vad var det senaste du köpte? Pärm
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Konstigt väder, men inte bra
Godaste glassmaken? BJ smakerna!
Sover du tungt? jehe
Drömmer du mardrömmar? nästan aldrig, men det händer
Favoritklädsel? no idéa
Vad ser du om du tittar till höger? Typ Toves gaderob
Vad gör dig glad just nu? Musiiik!
Vad ska du göra härnäst? Sitta i soffan o kolla tv o ät mat
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? ganska okej
Favoritgodis? I can not choose..
Kläder just nu? T-shirt o blåa chinos
Sommarplaner? Lååångt tils dess..
Hur många kuddar sover du med? just nu 5
Morgon eller nattmänniska? jag är trött på morgonen men på natten med xD
Är du kittlig? ingen kommentar...
Snarkar du? Jag har för mig det, men jag vet inte jag SOVER ju xD
Stjärntecken? Stenbock
Äckligaste insekten/FISKEN? Jag räknar "fästingen" till insäkt (är det de?)
Stökigt eller välstädat? Det är ju bäst med städat, mend et är det inte så ofta..
Vad längtar du mest efter just nu? morgon dagen o mat!!

Kommentera här: