gårdagen & dagens

I går gick ebba och jag hem hit efter skolan för att käka mellis (a sedan cycklade vi till skogen ;) där även Jenny och jossan befann sig :D
Vi gick ut o pockade blåbär o svamp, men jag plockade blåbär, jenny o jossan hade även med sig hårt bröd till fåren som fanns där, haha, så de gick in i hagen för att mata dem xD

ÄKvart över sex skulle ebba hemo käka och halv sju skulle jag ut o träna ;)
Jag sprang en sprint bana som klubben anordnade i början av sommaren och en liten bit till, för att se om jag kunde hitta Tove :P


Idag har jag vart i skolan och det funkade väl, had ett litet prov/förhör i matte på procent/bråk/decimaltal.
Det gick... hmm.. ok.. mend et var ett tal jag inte kunde.. j*vla skit!
Hade även gympa.. det var fotboll idag, inte någon av mina starka sidor precis.. men det var inte Fotbolls-match det var teknik så det var ju ganska kul iaf :P
Första HK-timmen var i dag, men i dag lagade vi inget eller vad man ska säga, i dag så skrev vi bara massa saker o  kollade på vad man sak göra för att uppnå olika betyg.

Efter skolan har jag bara plockat lite i mitt rum, diskat och kollat tv :P KInte ngt som var speciellt kul .. xp

P o K
ylvasahlpaavo*


I väntan på miss li 14/8 - 10

Kommentera här: