Vilket skämt!

God kväll kära vänner!
Gudars vad jag ljuger.. jag som sa: nu ska ni få se, HA. HA. säger jag bara vilket skämt.
Men ibland har man faktiskt inte tid.
Händer mkt just nu men ändå inte (komplicerat, men ändå mkt enkelt)
Aja tog en sväng till dalarna i helgen, och bodde med massa skningar och hälsinglandlädare.
Ja det är orientering jag snackar om.

Och i mön bär det am till skol-SM, fan vad kul!

Har vart ledig från skolan i två dagar nu med (tor-fre) så i går åkte jag med Jossan och Jenny till Sydpoolen :D
KUL!
Haha det var typ bara vi där, och två gubbar och vakterna såklart.

så nu ligger jag här på golvet framför tvn o tittar på idol :P
En brud vad faktiskt riktigt bra, hon hette... Linnea :D




Men nu ska jagbörja packa.

Ses ;)
PoK
ylvasahlpaavo


Kommentarer:

1 gunilla:

skriven

de där hälsinglandlädarna såg jag aldrig till... var hade de gömt sig? Under din säng??

Kommentera här: