dagarna kommer o går

Har inte upptatterats så mkt nu på ett tag.

I fredags var min kära mormor, morfar, morbror o "DAD"- Örjan här o hade taco kväll med oss, det är en liten halloween tradision vi har :)
Och det var musigt!

På lördagen säger det sig självt att vi tog sovmorgon eftersom kl 1 åt vi frulle :D
Sedan åkte mum o jag o köpte hårfärg till mig, så nu är jag blond igen :)
Sedan efter färgningen åkte vi raka vähen till styrkan/innebandyn, kul/jobbigt som fan XD
Har fortfarande märke på vaden-.-

På söndagen tränade vi som vanligt, sedan åkte vi och köpte färg till toves o mitt rum :D
Svårt att välja vilken färg man ska ha :/ jag valde emellan Gul & turkos, men det vart turkos :D
Så när vi kom hem satte vi igång direkt ;)

Måndag åkte jag o shoopa med Tove, jag handlede bara på rea :D
En blommig blus - Bik Bok 100 :-
En blommig kjol - H&M 75 :-
Gula leggings - H&m 10 :-

Och så fick jag ett rött nagellack av tove från H&M :) DANKE!

Efter shoopingen var det bara att sätta igång att måla igen :)

O i dag har jag blivit klar, men det ska ju såklart milas med ett lager till eftersom man ser igenom på vissa ställen för det är inte målat så nogrant eftersom det skulle målas ett lager till, men jag tror det blir "göör" bra!

Så nu kom jag hem för ett teg sen efter ett basket pass i skogen, ja du hörde rätt vi spelade basket xD
I skogen med pannlampor :)
Först uppvärmning en liten stund, sedan doppboll, och sedan basket,skit kul - ute i regnet ;D

Men nu sitter jag här framför datan/tvn o lyssnar på musik (Y) :D
Syster skaffade en egen spotify till mig för nån vecka sen :D Så nu slipper jag plippa på hennes o mammas :D

ylvasahlpaavo ♥
Har mest  musik nu från toves listor men ändå :)

P o K
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: