Så mycket bättre

Goddag!
skolan idag då, inte så kul, men bild hade vi och det var kul.. vi håller på att rita oss själva om typ 10-15 år, och jag tror faktiskt att min kan bli ganska bra :)
Så fick vi prov resultaten i fysik... (n)
Och snöbollskrig var det i skolan, men det är det väl alltid, men jag har faktiskt inte kramat en ända snöboll denna sesång ;) och före idag hade ingen kastat på mig heller men i dag kastade de på mig -.- bajs på er!

Första sexualkunskapen var i dag oxå, det var ju intressant ;) hihi!
Men jag tror iaf att jag kan fatta något i det, emot att inte fatta i alla de andra dumma jäkla ämnena i NO!!!

Men nu sittar jag här iaf och ska fortsätta med SO.n :( asså jag tkr historia är ganska intressant men jag kan inte komma igåg speciellt mkt.. jag trode tex i går att vår kung vi har i dag är Carl den 12.e... Örjan sa att det inte var så -.-

Aja hoppas at ebba och jag kan få ihop lita idag iaf, för hon är iaf lite smartare än jag.. <3

[PEACE AND LOVE]
ylvasahlpaavo*

ylva sahl paavo - ♥

Kommentera här: