så himmla otecknisk

Sittar här vid datan och försöker laddda ner några pogram som ska göra det enklare för mig att plugga o förstå :)
Hoppas att det kommer att fungera, jag är ju som jag kanske sagt inte speciellt tecknisk :P
En av de spogramen jag holler på att ladda hem ska holla på i.. 2 timmar och 45 minuter till står det men det ändras hela tiden så jag vet inte :) men jag hade en beskrivning med bilder och text som beskrev precis hua jag skulle göra så jag hoppas att jag gjorde rätt nu, för först gick jag lite fel.. (a
Men om jag ska vara ärlig så tror jag att min oteckniska sida är från min underbara mor :*



Men jag tänkte vänta o se om det här funkar så så länge tänker jag nog chatta lite med ebba som fyllde i fredags :D och lyssna på KENT!!

[PEACE AND LOVE]
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: