Älvsjö-mässan

Hellu!

Kom hem vid tjogo över 12 idag efter en dag på älvsjö-gymnasium-mässa (Y)
Och varmt, mycket folk, och gymnasium vad det.. och mycket papper med hem till mig vart det oxå..
Så nu är det bara att börja planera.. FRAMTIDEN...
Som jag sätt det tidigare har jag velat bli frisör eller textil designer (heter det så) och nu har det ganska länge lutat mäst emot designer hållet, men vem vet.. tiderna förändras ju.. men mycket papper inom frisör och textil vart det iaf :D jag nappade speciellt på två skolor som var inom textil.. en i norrland.. och en skola där de bara tar in 30 elever per år :S och sen måste jag bara berätta en sak :O en skola där "nackas-gymnasium" tror jag det var, det går över 2000 eler där! 2000! det är helt j**a sjukt ju :O
Aja nu är det bara att vänta på att första betyget kommer, o sen andra, o tredje.. o.. osv..
Men jag VILL VARA KLAR I HÖGSTADIET NU! NU, NU NU!!! ÄR trött på denna dumma skola -.-''
Jag vill träffa nytt folk, och lära känna nya människor -.-'' (men det är ju inget fel på de vänner jag har, men det kan ju alltid vara kul att träffa andra människor oxå, vissa i klassen har jag ju liksom gått med nu i 9 år blir det när 8.an är klar -.-) och det är en lååång-----> tid!

Men nu ska jag fortsätta med so.n, för det skulle vara en lättnad att komma någon vart med den oxå -.-
och jag vart ju så himmla missnöjd med fysik "resultatet" så nu måste det fan gå bra!





[peace and love]
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: