3 days

God kväll! Sitter nu i bilen på väg hem :) fredagens natt sprint gick väl så, bommade lite här och var, dumt! Men det var coolt på TC iaf, för det var inne på borås-arena :-D 'feting nice' ;) sedan gårdagens downhill sprint gick väl typ lika som dagen innan lite små bommar här och var och så vågade jag inte riktigt trycka på när det lutade som värst :-S och i dag på zoo sprinten gick det som de två dagarna innan, alltså inte jätte bra :p jag sprang omkring där på zoo't bland tigrar och lejon, bisonoxar, getter, och elefanter (men dock såg jag dem inte elefanterna vs) och juste bland massa galna orienterare oxå :) men det var val oxå en av många upplevelser man inte får uppleva varje dag :) men kul här iaf alla tre dagarna vart ;) sovit gott här vi oxå gjort, lyxade till med hotell, så delade rum med kära syster min :) men nu som sagt sitter jag i bilen på Väg hem. Vi stannade i jönköping och av pizza med conrad OC :) gott! Men snart är jag säkert hemma :) då ska jag gå igenom redovisningen jag ska hålla i morgon om öroninflammation :p men nu ska jag hålla lite allsång med mig själv tror jag, eftersom det ser ut som om tove här slocknat :( men men då kan jag bestämma själv vilken ton det ska vara på :) natti natti ylvasahlpaavo*

Kommentera här: