Disa, Jennifer, Denice - <3

Fredag:

Skolan var väl som vanligt, vi disikerade fiskar på NO.n -.-'' usch!
Efter skolan väntade jag tills DEnice o Jennifer slutade för att jag skulle fråga massa saker :P
Sen gick jag i sällskap med jennifer hem (fast hon gick hem till sig.) Så packade jag kläder and stuff, så gick jag o mötte upp jennifer för hon hade oxå gått hem o packat, så gick vi till konsum o kopte chirre (Y) och gick vidare till Disa. Men där varade vi inte ens i 5 min för vi åkte direkt hem till Denice :)
Vi gick o lämnade våra saker i hennes rum/hus (hon bor i ett litet ut-hus i trädgården :D)
Så gick vi ut o "hoppade" studsmatta :D
Sen gick vi in i huset och skar grönsaker till maten ;)
Efter vi var klara med grönsakerna, satt vi bordet o typ snackade en massa i typ 30 min, sen gick vi till hennes rum o plockade iårdniong för att kunna lägga madrasser på golvet ;)
Så bäddade vi i ordning, sen satt vi nog o snackade massa skit XD (som vanligt, o lyssnade på musik :D)
Sen käkade vi tacos :D mumms, haha! Denices föräldrar och lille brorsa satt i rummet bredvid, men vi börgade sjunga o klappa händerna, typ sån där "ohh jesus, my lourd" eller vad man ska säga "akapella" kanske det heter, men just då kommer hennes mamma in xD, men då började Denice o Jennifer sjunga jul-låtar o gå "lucia-tåg" xD
Efter maten tatuerade vi oss, sjukt snyggt xD
Jag kommer inte ihåg vad vi gjorde sen, men på kvällen, tittade vi på en "skräck-film" men den var läskig till-från, man när vi kollade på den tkt jag att den var lebbig, emn nu när man tänker efter var den inte speciellt läskig xD
Den hette "book of blood" och jag tkr faktiskt att den var bra! :D

Sen var det tänkt att vi skulle kolla på två filmer till, men så vart det inte, ist satt vi uppe o pratade jätte länge, till 4 på morronen (Y) men jag var inte speciellt trött då när vi skulle sova heller xD men vi ställde iaf kl på 11, för annars skulle vi väl sova till kl 3 XD

Lördagen:
Satt vi mest o snackade, o lyssnade på gammal musik som man lyssnade på när vi var små, haha! så kul att man kan texterna! xD

Runt 3 kom Disas pappa o hämtade oss.
OCh så klart har jag glömt kvar min kudde hos Dedde, emnd et gör inte så mkt, för att sist jag var där(innan helgen asså) var sista veckan på sommar lovet-09 och den har vart där sen dess xD så jag har inte precis saknat den xD

Resten av min lördag spenderades framför tvn, Tove o jag kollade på "american pie, the wedding" (1/3 filmer jag lånade av Dedde) JAg har sett den en gng förut, i SKOLAN xD (Piiiiinsam stämning, kan man prata om då! xD)


Allt ifrån min Fredag o Lördag ;)


p o k

YlvaSahlPaavo*



ÄLSKAR ER TJEJER! <333

Kommentera här: