tingsrätt och bad! (Y)

Tja Tja!

Haft en bra dag?
Det har iaf lilla jag :)

08.02 gick tåget hemmifrån mot Flemingsbergs tingsrätt.
DEt var faktiskt ganska så... hmm... svårt att sätta ordet på.. lite lång tråkigt, men vi hade inte så kul brott, om man får säga så, eller inte så spännande kanske man ska säga.
Första var ngn snubbe som kört lastbil och nekade till att kört på andra parkerade personbilar, men jag tror personligen han hade gjort det, för det fanns vittnen, men de hördes bara via telefon (högtalare i salen)
Sen skulle vi på en annan men den vart inställd. Så då vart vi indellade i grupper så fick vi gå till olikaaa... öö.. ja salar jag fick gå på ngn med ngn som typ vart med ngn annan snubbe som stulit ngt, jag fattade inte nånting :S en vi kom typ in mitt i oxå :S
Ebba och några till fick gå på en där det var en tjej som snott en kajal och en bok, aja baja!

10 över 11 gick vi till tåget igen och tog tåget hem igen, 12.15 var vi hemma igen så jenny och ebba följde med mig hem för att jag skulle hämta min hjälm (nya :D) och väskan, så gick vi upp till skolan för att käka, och idag vart det pannkakor (Y)
efter lunch var det språk och då fick jag sebbe o ebba (hon hade hål så hon satt där inne) veta att vi ska få ny svenska-lärare (ink klassföreståndare) och ny engelska-lärare (så ebba kommer få ny mentor för 2-3 gng..)
HATA DENNA JÄVLA SKOLA VI GÅR PÅ, FÖR VÅRAN SVENSKA LÄRARE HAR BAR BLIVIT TVUNGEN ATT BYTA AL!
SKOLAN TÄNKER JU INTE ALLS PÅ SINA JÄVLA ELEVER FAAAN SÄGER JAG BARA!!!!!! HATAR DEN SJUKT MYCKET!

Efter skolan Gick jag o ebba hem till henne, gjorde macka, saft och packade ner kakor, sen tog vi fram cycklarna o trampade iväg mot sjön (Y)

Efter ett tags cycklande kom vi fram, av med kläderna och hoppa i, hmm.. inte kallt, inte varmt, inte ljumet inte lagom, undra var det var, men när vi hoppat i en gng hoppade vi i igen sen hämtade vi våra mackor och satt på bryggan och käka macka :D muusigt! vå försöker bli lite bruna till spanien, men för mig ger det inte så mkt resultat...
Efter några tim vid sjön cycklade vi hem igen, då var det cyckling med ris o sås, muuummsigt!
Efter mjaten gick vi ut och rensade rabatten, spelade lite fotboll, hjälpte ebbas fader/pappa, spelade lite strandtennis, gunga, gunga gungbräda, och så stod ebba på en sån där grej man lastar saker på med två hjul, haha, den skjussade jag henne med :D <3

När jag gick från ebba messade jag lite med disa, så jag var inte så uppmärksam på var jag gick ngn stans, emn jag kollade upp när jag kännde att jag gick in i ngt, då hade jag gått in i en buske/häck :S
Så jag stod där och kollade mig omkring som värsta fånet för att se om ngn hade sett mig..

När jag kom hem och berättade det för mamma sa hon bara: jaa, vi får ju HOPPS att INGEN SÅG dig!
Och ja mamma det får vi verkligen hoppas! :S

Men nu har jag städat rummet och duschat, så nu sitter jag här o chattar med lilla felix, och lyssnar på GRYM MUSIK!!!!

Hare gött, polers!

Love
love you
te
te amo
liebe
liebe dich
älskar
älskar dig

du
är
den

den
jag
tänker


tänker
på,
dag
som
natt

tänker

i
månader
veckor
dagar
timmar
sekunder

du
är
den
jag
vill
ha




ylvasahlpaavo*

Kommentera här: