Bra Shoping dag!

Gårdagen va super!

Jag o Tove följde med mamma till katrineholm, och medans hon jobbade så var vi ute o shoopade :D
Tro det eller ej men det fanns faktiskt affärer där, h&m, Å, Lindex, JC mm :D

Så medans mamma jobbade mellan 10-14 var vi ute o letade jeans till mig och avslutningskläder :D

Jag hittede ett par jeans på h&m, för 299:- NICE!
En kläning till avslutningen, grön volang-kläning, 149:- h&m

Tove köpte en jättefin randig, blå vit kläning på h&m, sjukt fin!
Så köpte hon en regn-rock blommig på JC, som jag ville ha -.-''

På vagen hem åkte vi o köpte skor på skokanonen, så jag köpte ett par rosa-randiga snikers, tove att par svarta ballerina, och mamma ett par turkosa skor, jag köpte faktiskt ett par turkosa leggings där inne oxå :D

Så gick vi till intersport eftersom tove skulle ha ett par convers, så där inne var vi as länge för att hon inte kunde bestäma sig vilka hon skulle ha -.-'' så sålänge gick jag o kollade lite och provade cykelhjälmar :D Så jag köpte en hjälm, rööd :D för 75:- på rea :D

Sen vart det mat köp, och hem, somnade i bilen på väg hem :)
När vi kom hem kollade jag på film, Ice age 3 , den är så söt :D
Sen vart det hamburgare, med familjen :D

Efter maten kollade vi på Avatar :D
Jag hade lite problem mad att fatta men det funkade väl, satt den var bra! :D
Efter filmen gick jag o Tove o la oss för vi var trötta, men Ö o Mamma satt uppe o kollade på ngn annan film :P





Och idag har jag bara  sovit o käka frulle mer har jag inte hunit, men nu väntar jag på att Ebba ska ringa mig, men om hon inte ringer inom 15-30 min ringer jag henne igen :P

Så nu ska jag gå o klä på mig ett par brallor (för jag är ju inte som vissa andra -.-'')

Tack för stunden!

Chao
P o K!
ylvasahlpaavo*



Music!

Joshua Radin – Brand New Day [Radio Edit]
Men At Work – Overkill
Barry Louis Polisar – All I Want Is You

Kommentera här: