Atograf, med mera!

TJA!

I onsdags hann jag bara hem från skolan, packa västan och gå till tåget, mot sthlm.
För denna kväll skulle det orienteras.
Stockholm City Cup :P
FAN vad kul det var!
Och för en gångs skull är jag särriös!
Det var AS kul!
Det var SPRINT, och det hade jag aldrig sprungit förut, FAN VA NICE!

Torsdag:
Niorna hade orienteringsdag, så jag o Ebba var med o hjälpte till ;), roligare än att vara i skolan iaf :D
Och lite brunare tror jag nog att vi blev med ;D
Sen på kvällen var det träning, och det var man ju inte så pigg på -.-''
Tött som f**, men det gick ändå ganska bra.

Fredag:
Skola, var väl okej.
Efter skolan gick jag hem och när Tove kom hem så åkte vi till Disa för vui skulle hämta en katt-bur där, men jag stannade hemma hos henne, för mamma och tove skulle lämna bort katterna till en gård typ, Amanda bor även där, så man kan säga att hon fick dem, men jag ville inte följa med...
Men nätr jag kom hem till Disa frågade Disas mamma direkt om jag ville följa med o kolla på "Dogge" eftersom Disas brorsa va går i den klassen som skulle ha "disco" och hade betalat han för att komma dit, o disa ville inte precis gå dit själv, och hennes mamma ville sponsra den klassen med pengar så jag gick dit med henne xD
HAHA vi kommer dit och typ hela den klassen som höll i det hela stod utanför så vi VÅGADE inte gå dit, så ringde hennes mamma o sa att hanhade fastnat i bilkö, så vi gick o gunga lite gungbrada, sen efter ett tag hörde vi alla ropa där nere - nu kommer han! och så var det ngn som "tuta" så ringde hennes mamma igen o sa att vi skulle komma, så vi gick dit o satt på lektan o kollade på de "få små barn" som var där det var MAX 14 barn där, 100 kr inträde, snacka om att gå BACK! men vi satt där o kollade på xD sen efteråt sa jag åt disa att vi skulle ta "atografer" men det ville inte hon så jag ställde mig i kö och fick det xD haha!

Men nu har jag käkat, och sitter här o käkar godis o vänter på rabarberpaj :D

Sitter även här o diggar <3:

Travie McCoy – Billionaire [feat. Bruno Mars] - Explicit Album Version

Fool's Garden – Lemon Tree

Mumford & Sons – The Cave

Suede – Beautiful Ones - Edit

Alison Krauss – Down To The River To Pray - Soundtrack Version (O Brother Where Art Thou?)





allt för idag!

P o K!

ylvasahlpaavo*

ps. hittade en as nice blogg för "true blood fans" så har hittat massa bilder :D .ds



love - pain  
pain - love

Kommentarer:

1 johanna:

skriven

kan inte säga annat än att du har bra musiksmak :)

2 ylva:

skriven

haha, jaa de säger det xD

Kommentera här: