Dagens

Tja!

Dagen då!
Skola, oh det var väl helt okej, först svenska läsning, sedan SO skriva lite (inte speciellt ansträngande..)
SEdan hade jag bilde, och då bytte ebba grupp med Edde :D så då var ebba med i min grupp idag :D <3
och i dag hade vi en varsin kamera och skulle ut och fotta vår täken, skit kul ju :D det är jätte roligt, men mindre kul är det att hära hur en av tjejerna hela tiden gnäller på att kamerna är så dåliga, de är inte dåliga som är bra :O J***a över klassare! Dum i huvve är vad du är! men iaf jag gick runt o fottade med Mathilda och Ebba, haha det var kul, för jag o ebba skulle typ fotta gräset på närbild, så vi la oss i gräset men mathilda skulle ändå skugga XD Sen hade vi musik, så då hade vi not-genomgång, sedan skulle vi göra not-rebusar, sedan läsa ett not-brev, sedan svara på btevet med noter, men det var ganska kul, för jag lärde mig noterna efter ett tag :D
Sen vart det lunch med, ebba, blondiie, Disa, Emma (som har färgat håret sjukt J**a snyggt :O), valdemar, en ebba i en annan sjua, och Amanda som oxå går i den klassen :D hoppas jag inte glömde ngn, och i dag var det TACOS!!! :D så när vi satt där på slutet satt alla o gnällde över hur mätta de var och hur ont i maget de hade, men värst var nog ändå jag xD

Efter lunch var det gympa nere på fotbolls plan, men jag var inte med, emn jag hade lapp så jag släpp gå, men alla andra var tvugna att göra det xD, fast inte ebba såklart för hon har en fotskada :(

Sen var det SOL, det var lite kul xD då satt jag med Emma, Disa o Ebba, så satt Edde där till-från, och även Felix-Nick :D <3

Efter skolan var jag med underbara ebba, sen kom jenny, o ja :)

NÄr jag kom hem nu på kvällen var mina älskade katter här.. plutte-nutte älskar er :*

Så nu är jag mätt o belåten, menjag är törstig men syster har druckit upp saften -.- men hon kanske har kvar lite i sitt glas jag kan dricka upp (A) xD


Men nu ska jag gå o kolla, puss kissarna kissa, borsta tänderna, natt fixa, o sova :D

God natt på er alla där ute!

ylvasahlpaavo*



 

- Ni är helt sjukt J***A FINA! <3

Kommentarer:

1 emma:

skriven

tack ylva :]<33

men det är ditt hår som är 7kt jävla fint!



SOLen va bäst! :D

<3

2 ylva:

skriven

hahah kul kul, SOL.en-GRYMT KUL! xD <3



Emma jag älskar ditt hår, det är så sjukt jävla fint :O jag vil oxå ha "FÄRGAT" hår :O <33

3 emma:

skriven

ja x)!<3



tack :D

men färga det då :D?

men jag tycker du ska ha kvar den färgen du har nu ett litet tag till iaf :)

<33



4 ylva:

skriven

jag får inte... :( <33

Kommentera här: