18/5 - "hård" träning!

Hej på er!

Men dag har vart super, med mycket skratt!
 
Först skola, började med engelska, så då fortastte jag med min berättelse med Jenny, efter det SvEn då fortsatte jag med den, och efter det så hade vi Svenska, och då ska vi göra ett Power Point om en person som har gjort in tryck på våra liv/ betyder ngt särskilt för oss, och jag har valt min älskade mormor. Eftersom hon alltid funnits/finns där, hon är inte bara en vanlig mormor hon är en nära vän, och jag behover henne för hon är en stor del av mitt liv, och det tycker jag är värt att visa. Love U Grandma! <3
och efter Svenskan så var det lunch, så jag o ebba åt med Disa, Emma och Amanda :D
Och dagens LUNCH va "gör din egen sallad" mummsigt värre!
Efter lunch SO det var väl helt ok, och efter det livskunskap, helt okej.

 

Efter skolan följde ebba med mig hem, så vi satte ugnen på 200 grader, åt några mackor, och sedan bakade vi chokladmuffins :D det vart 19 st och jag tänkte mig 15 st så ebba o jag tog en varsin, tove fick en o mamma en... mmmm de va goá!!!

Efter muffinbaket hjälpte ebba mig med SO.n och jag henne med Engelskan ;)
Så gick vi hem till ebba o åt cyclingbitar med ris o brokoli :D
Bytte om och gick till K-huset :D
Det var meningen att vi skulle ta oss en lång promenad... men jag kan inte påstå att den vart speciellt lång..↓








- TÄNK!! JAG KÄNNER DEN UNDERBARASTE/FINASTE MÄNNISKAN PÅ VÅRAN JORD, ÄLSKAR DIG GUMMAN! <3
Med dig tar det roliga aldrig slut ;)



- Och törstig blir man ju efter HÅRD TRÄNING!

Vi är alla människor, så vad har vi att dölja, va dig själv o lev livet!

allt för i dag!

P o K
ylvasahlpaavo*

ps. om PRICK en månad far vi till espania! ds. <333

Kommentera här: