This day!

okej nu är gårdagen avklarad då är det dagen kvar..

vaknade av att toves mobil ringde "tiomo räs.." haha kul kul... naaat! men jag vaknade ju iaf och det var det de gick ut på eftersom mamma var o besiktade bilden :P så ringde hon för att väcka oss, men tove stannade hemma i dag med :/ så jag sprang omkring o letade kläder, och när jag trodde allt problev var över kollade jag i spegeln :O ucsh! min håt stod åt alla håll, jag var svart under ögonen och var helt jävla f..n.g -.-''
Så skulle jag käka frulle, man jag hade inte koll på tiden och såga att jag skulle komma försent så jag hann inte äta... så jag sprng in på mitt rum för att leta reda på en tia för att kunna köpa en macka i skolan, men då kom jag även på att vi skulle ha gympa i dag, emn jag hann inte packa... jag kom ca 5 min sent. man jag förklardade för läraren efteråt varför och hon sa att det inte gjorde ngt eftersom jag aldrig anars kommer sent, så fick jag köp min macka och sen var jag nöjd.
Så på gympan, fick jag, nick, mathilda, och två till gå till ishallen -.-'' fan vad jobbigt/tråkigt -.- men det blev ändå GANSKA okej..

efter skolan hade jag Felix som sällsköp så vi gick o babbla lite, eller jag gjorde, han verkade sur :(
Sen nu har jag kollat på top modell, städat rummet och hängt upp tvätt :D
Så nu väntar jag på att kl ska bli lite mer så ska jag ringa o beställa pizza :D
pizza två dagar i rad, men det blir inte det för mig ändå eftersom jag ska ha kebbabrulle (Y)

har hittat en artist som jag sjungar och har så sjukt bra låtar!!!

Joshua Radin – Simple Times

han är så sjukt bra!

men nu ska jag fixa lite på http://fordenjagar.blogg.se så det händer lite saker där med ;)

tack för mig!
 

love is the greates thing of all... but the worst to...

I love u so mutch, so i don´t know what to do....

pice - ylvasahlpaavo


ps. felix du måste sluta använda ord jag inte förstår, och när  jag säger att ja inte fattar får du sluta säga "googla" för ja fattar inte lexikonet jag kom in på -.-'' .ds

Kommentarer:

1 Ö:

skriven

helt rätt av felix att använda svåra ord OCH säga åt dig att googla...

Kommentera här: