Fotta mommo

gårdagen då alla hippie människor!

Yhee! Den var riktigt trävlig :D
Skola OFC :S
efter skolan gick jag med undrebaraste Ebba, så vi följde med hennes mamma till N-köping för att hon skull fixa några saker o köpa mat.

När vi kom tbx hem till "landsbygden" käkade vi lite KÖRV och efter KÖRVEN, sjöng vi singstar!
Jag är GRYM!
Äger ut henne TOTALT... eller??

Sen runt nån gng kommer inte ihåg när, gick jag hem o städade rummet.
Sen kollade jag på mina älskade vampyrer, True Blood  
så efter det gick jag o la mig... Zzzz..

Dagen

Skola, hmm funkade väl, hade typ samma lärare hala dagen, men jag hade iaf vikarie hela dagen, på neg hade vi extra lärarn, på sven hade jag vik, på sv hade jag samma vik, sen lunch, så so samma vik men jag har egentligen SO o sen livskunskap men vi gjorde om lite o förkortade SO.n o gjorde om den til livskunskap. Så idag slutade jag 14.00 ist för 15.00 NICE!!

Tog bussen hem till min älskade tandlösa söta mormor, och var där o umgådes hela dagen :) <3
Så nu har jag skaffat bilder till power point.en :D
Morfar o DJUREN fick oxå vara med :D (Y)



Runt sju skjusade morfar mig till bussen så åkte jag hem.
Och nu har jag bara läst lite i mon braiga bok, o lagt över bilderna till datan/USB o tagit en macka, emn nu sitter jag bara här o funderar över mitt "berjodallbaniga" liv...

P o K
Pease and love!
ylvasahlpaavo*


Kommentera här: