31/3-10 J, D <3

min dag:

Skola... HATAR! Ingen sven i dag för lärarn var borta, så fick HÅL JIPPI vi är 5 pers i den gruppen typ mina ovänner, så sätt typ helt ensam i korridoren i ca 20 min sen kom en lärare o satt med mig i typ en halv timme sen kom en annan tjej som går i 8 o satt med mig oxå :)
Sen hade vi gympa... Jag fick då höra att jag var lika stor som 5 pers, jahapp det var ju veldigt kul..
Efeter skolan var jag med Jennifer o Disa :D ♥♥♥
Igentligen gjorde vi inte så mkt, vi pratade mest, men det var kul! <3

Sen gick jag o köpte bakpulver o pizza :D då följde de med mig ;)
Så i dag vart det god mat, pizza med salami o skinka :D men jag orkade bara halva xD

Och nu har jag suttit här i ca 1,5 tim så ska väl sitta här ett tag till, lyssnar på musik chattar med snälla Felix, och äter ananas paj som tove bakat den är jätte god :D Gul o fin! Mamma har några kompisar här, det är därför hon bakade :P

Men nu ska jag surfa vidare... ;D

Puss o kram älskade vän!

ylvasahlpaavo



- vad skulle jag göra utan musik!!!!??? :O

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

JAG KOM MED JAG KOM MED JAG KOM MED JAG KOM MED! :D <3

2 Ylva -.-'':

skriven

FELIX, FAN!!!

SKRIV NAMN!!!! :o:o:o:o:o:o

Kommentera här: