HUVUDVÄRK!

hej hej, bara för att upptattera lite så säger vi så här...: (detta är ett problem-upplägg)

i går var det skola, allt var bra (för det var ju faktiskts torsdag) iaf tills gympan för så kasta en kille en boll i facet på mig, fick on i huvet, men efter det kom huvudvärken o gick... Efter skolan gick jag med ebba hem. så vi käka lite sen gick vi bort till inter sport, för ebba skulle köpa termobyxor (tills på onsdag - skidor..) så jag hjälpte henne.. så vi hittade ett set på rea med jacka o termobyxor :D Och lilla jag ska få låna Anetts (ebbas mamma) termobyxor, eftersom jag har inte o jag typ bor i hennes för varje gång jag är där går typ jag o ebba ut, o jag har inga termobyxor, o då sa hon att jag skulle kunna få låna hennes :D MKT SNÄLLT! <3

Senare den kvällen, kom Jossan så gick vi tre hem till Jenny, för att igår kväll var det innomhus-orientering :D
Så jossan följde med för att testa, och hon verkade tycka det var kul, för hon var nog bland dem som sprang flest varv ;)
Jag sprang tre, efter mitt andra fick jag tbx huvudvärken fast ännu värre, och det fanns ingen där som hade en tablett, så jag fick sätta mig o ta det lugnt... men senare sprang jag igen.

Idag när jag vaknade kännde jag mig mkt konstig, men jag tenkte att det skulle bli bra (för man kan ju må lite dåligt o känna sig hängig när man är trött) så jag klädde på mig o fixa mig o gick ut o vänta på bussen, och den kom ungeför när den skulle komma, men på bussen började jag känna mig ännu konstigare och började typ må illa och fick ont i huvet o så, men jag tänkte att jag kanske hade blivit åksjuk, elr vätskebrist, elr bara att jag var hungrig, så jag tog mitt äpple som jag hade i väskan, och jag tkt väl att det blev ngt bättre, men när jag kom till skolan lämnade jag bara jackan i skåpet, så gick jag å darck vatten för jag kännde mig ngt yr... så jag frågade mina lärare och några kompisar om ngn av dem hade en alvedon elr ngt sånnt för "syster" öppnade inte förens kl 11 och det var flera timmar tills dess, men det var ingen som hade o de andra lärarna får inte ge ut, så på mentors passet gick det väl ganska bra, men sen hade vi långpass på svenskan, och jag kännde mig jätte lustig så jag gick ut på toa, sen fick jag en mugg med vatten av en lärare som finns där... efter lektionen satt jag kvar ett tag med ebba, så min svenska lärare och en annan lärare kom o fråga hur jag mådde, o jag svarade att jag mådde dåligt, och under lektionens gång hade jag börjat kännt att jag hade ont på ena sidan av nacken och jag hade en knöl där som gjorde ont, så sv-lärarn tog med mig till lärar-rummet för att ringa mamma o höra om det var ok att ge mig en teblett, emn vi fick inte tag på henne, så jag gick iväg o drack o sedan gick jag vidare till matten, men efter ett tag pallade jag inte mer och började gråta, det är jätte svårt att förklare som jag kännde, för jag kännde mig yr o hade ont i huvet extremt ont, så lärarn tog med mig ut så fick jag sätta mig med läran som hade gett mig vatten tidigare, så hon försökte få tag på "syster" men hon svarade inte så hon provade mamma, o hon svarade o det var okej så jag fick en tablett o vatten så fick jag sitta i ett annat klassrum med henne och så satt det nån annan tjej där o jobba... kl 11 tog jag med mig ebba upp till "syster" så satt vi där o vänta ett tag tills det blev min tur, för jag skulle höra on knölen m det var för att jag höll på att bli förkylld elr ngt sånnt, hon sa att det kunnde vara det, och att jag kunnde få ligga där uppe ett tag, men istället gick jag o ebba ner o fråga eng-läraren om det var okej att vi gick ner o åt, så vi gick ner o åt oss mätta o efter jag ätit klar kännde jag mig mkt bättre! så jag var kvar i skolan ända tills 2 sen åkta jag hem :) så nu har jag bara legat o tagit det lugnt framför tvn för det kommer o går, men  nu måste jag packa för annars blir jag kvar här när de andra flyttar...



Gud välsigne ipren! <3

Tack ebba för mössan o skivorna ;) <3<3<3<3

allt från mig!
kram ylva! 

Kommentarer:

1 bögjävel:

skriven

Hej :) allt bra?

Kommentera här: