dagen, gårdagen

hej hej!

Idag har det inte hänt så mkt..

Vaknade o ställde om kl, gick ut o åt frulle efter det var jag duktig o diska sen tittade jag på tv (scrubs!)
Sen lånade jag en bok utav tove "inte låvlig" den handlar om en 14 årig stads tjej som flyttar ut på landet och sedan förälskar sig i en grisbonde där som är mkt äldre än hon... men jag har typ bara läst 4 sid :P

Så åkte vi ut till gamla huset o hämtade lite prylar där, efter det åkte vi hem till mormor och morfar o fika.. mummsigt!
Sen åkte vi hem och vem fan hittar man inte här jo Örjan xD som håller på arr fixar i "mitt" rum xd
Han jobbar så flitigt xdd <3




I går tittade jag o tove förast på New Moon (i looove) efter det kollade vi på Moulin Rouge.... gud vad bra den är!! :O jag hede inte sett den innan men den är grym! :O

Sen efter vi ätit middag kollade vi på new moon igen! xdd <3





Men just nu sitter jag bara här o chattar me några, lyssnar på musik o käkar kolor :D
Jag har inte så mkt att göra... men i morgon är det skola igen -.- blääää!

Allt från mig!
LOVE ylvasahlpaavo



Kommentera här: