dag med ebba <3

hej hej!
I dag var det skola... igen -.-''

Efter skolan följde ebba med mig hem så åt vi lite sen gick vi ut o köpte påsk-godis ;D
Sen gick vi hem till mig igen o spelade ghwt (gitarr hero world toure, svavning..njaa)
Efter ett tag skulle ebba så då gick jag med henne, igentligen skulle jag bara gå med en bit men jag förljde med henne hem o åt där, kyckling mummsigt! <3
Så gick vi ut o spelade fot boll, TUTCH DOWN, fjorrtisaar, ufon, och för de som inte vet pingis är en lagsport! xD
Sen gick vi in o sjöng sing star 8D
Jag var GRYM! Så i morgon ebba, ja då gäller det, fega inte ur nu ;D

Men nu sitter jag bara här och lyssnar på musik o chattar med några!

Ha det bra!

LOVE ylvasahlpaavo ©

love-you.jpg I LOVE YOU image by yamidv
det är värt allt, att älska ngn o bli älskad tbx...

Kommentera här: