gårdagen

Hej hej!
Iget inlägg igår som ni kns märkte.
Gårdagen spenderades hemma hos mormor och morfar + djuren ;) <3

Först skola såklart, kom upp till skolan sen skulle vi gå ner direkt till en park som är typ precis där jag bor -.-''
Det var väl inte jätte kul att vara där med inte jätte tråkigt heller eftersom det vart ju typ som en jättelååång rast och raster är super!
så vart det lunch så då fick vi gå upp till skolan igen, där hittade jag Disa så gick o åt med henne <3
Efter lunchen hade några powerpoint presentationer sen slutade vi kl 13.00, stannade ett tag i skolan med carro och snackade med typ felix o edde o nick (tror jag att det var)
Sen gick jag o carro hem till mig o hämta pengar sen hämta vi pengar hos hennes pappa, så gick vi o köpte godis :D
runt 2 tog vi bussen hem, eller hon åkte hem o jag åkte till mormor :)
där var även annika :D <3
När morfar kom hem åkte vi till ett hus som anders nog ska köpa :D
Sen åkte vi till Annika för hon vaktar några får och en bagge har gjort illa hornet så vi åkte dit för att mormor o morfar skulle hjälpa henne kolla på det :p
När jag stod där o kolla på kollade jag ner på marken o märkte att jag nästan stod på en orm :O så jag hopp/sprang därifrån o sa till jörgen/hennes kille kolla om det var en orm och det var det :O
fast den var död.
När vi skulle gå därifrån plockde annika upp den med ngt så jag började jag springa därifrån, så kändes det som om ngt träffade min arm och jag såg att hon hade kastet den efter mig så jag kaste av mig jackan och fortsatte springa, men hon sa att hon inte kunnde träffat mig för att hon kastat den efter jag gått, men jag vet inte riktigt om jag tror på det -.-''

När vi kom hem gjorde vi pizza, käkade den o kollade sedan på tv, sen kollade vi på film men jag somnade ganska så snabbt men vaknade upp lite då och då så mormor sa åt mig o gå o lägga mig, så jag gick på toa för att fixa iårdning mig, emn ist för att gå o lägga mig käkade vi rabarber paj, emn när jag var klar gick jag o la mig.

Gårdagen var bra, och lite jobbig...
Men fick saken o ting sagda som jag borde sagt för en längre tid sedan...

P o K
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: