tow days away

I dag då! (om två dagar SOMMARLOV!!!)

Jodå den har vart up↑ och ner↓
Kom till skolan så satte jag mig med Ebba och Amanda i 7c sen kom disa oxå :)
Men vi började en kvart senare än alla andra så sen när disa o dom gått gick jag o satte mig hos Nick, Felix o Victor, men Felix höll bara på att muppa sig -.-''

När vi började sen så redovisade de sista sina powerpoints, sen skolle vi skriva i en bra sak om alla i klassen på papper typ såhär: det stog ylva i ett hjärta, då ska pappret gå runt i klassen och så ska alla skriva ngt bra om mig :P Sen plockde vi ur våra skåp, så var det lunch BLÄÄÄ!
Efter maten var "rektorn" i klassrummet med tårta o läsk, det fick vi för att vår klass hade vart bäst på någon slags fråga-grejsimojs för några måndader sedan så då fick vi tårta som vinnst :D hihi vi hade typ 39,5 (rätt eller poäng vet inte vad det var) och Syrrans hade typ bara 20 xD
Efter tårtan fick man hämta sitt fika (godiset jag köpte igår) så skulle vi kolla på film, "Kenny star-fighter" XD
Jag typ skrattade hela tiden så dom vid mitt bord (vs Edde, Blondiie, Nick o Ebba) typ kollade jätte konstigt på mig för jag fattade typ skämten i filmen lite segt xD

efter jag kommit hem från skolan har jag inte gjort så mkt.
I kväll är det BAL så antingen kommer det bilder senare idag eller i morgon!
Tove ska på BALEN det är därför jag ska dit o kolla :)

Men nu ska jag fortsätta här o göra ingenting...

P o K
ylvasahlpaavo*



Om du bra förstod.
Förstod hur mkt du betyder för mig.
Förstod hur mycket jag älskar dig.
Allt skulle bli så mycket lättre då.
Men orden är inte sagda.
Meningen "jag älskar dig" har inte kommit ur mig.
Meningen "jag gillar dig" är så mycket lättare att få fram.
Det är så svårt att förklara för någon, att man "älskar" den.
Och vill bara vara med den, vara i dens närhet, hela tiden.♥

Kommentera här: