Dagen på skansen

Go dagens!
tja
hej
hej hej
tja tja
goddag
godkväll
hejsan
hejsan hejsan
osv.

Min dag har varrt asum!

vi tog 8 tåget mot sthlm, för i dag åkte vi till Skansen, not verry fun...
när vi var framme blev vi indelade i grupper, var med ebba jenny jossan <3 o tre till -.- :@
men en av dem stack för han ville inte vara med, sen skulle man gå runt på olika små "gårdar" inne på skansen o svara på frågor.. BORING!! men när vi var klara gick jag iväg med ebba, vi gick runt o kollade lite..
inte speciellt kul.
Sen käkade vi AS LÄSKIGT! Föe det kom massa fåglar och ja, LÄSKIGT!
Till slut skulle i åka hem (yes!), så då tog vi ferjan över vattnet (ganska lågiskt, smart ylva xD)
Sen tog vi tåget hem ååh vad skönt!
Skansen var sjukt tråååkig!

Efter "skolan" umgådes jag med Disa, Nick o Edvin :D <333
Det var "trevligt" xD
Vi gjorde väl inte så jätte mkt, kollade typ tv... xD
Men det var iaf kul <33
Love you! <3



Men nu när jag kommit hem har jag gjort pizza deg så nu väntar jag bara på att mamma ska komma med pålägg -.-''

P o K
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: