Både bra och dåligt

goderkväller människor!
Hoppas ni har det bra, för jag åker bergodalbana, men det är ju som alltid, ena sekunden känner jag mig som en av värdens lyckligaste personer, och sekunden där på vill jag bara gråta och kännermig sjukt ensam.
Men det beror mäst på att jag är förrvirad, emnd et håller jag på att ändrar på, tror jag, om jag vågar..

Sitter här och är full på pizza, men gott var det!
Så nu försöker jag fixa en ny hether (stavning), men alla blir så dåliga -.-''
Skulle behöva gå o duscha, skulle behöva gå o packa, skulle behöva gå o lägga mig, men jag orkar inget utav det... men det får komma i den årdningen iaf...


snart får jag sommar lov, och det är sjukt jävla skönt!
Men känns som ett slag i magen varje gång jag tänker på det..
För jag är sjukt j...a glad över hur mkt tid jag kommer få att umgås med bv-ebba på lovet (spanien,
o-ringen, barnpassning, sommarlovs-äventyr mm...) men det är så många andra jag inte kommer att ha tid o träffa, människor jag verkligen älskar! Älskar över hela mitt hjärta, de är jobbigt att tänka: jaha nu är det snart sommarlov ca 11 v NICE!
men va fan dom då, dom är lixom "allt" jag ÄLSKAR dom!!
JOBBIG TANKE!
Men får väl ta veckorna, dagarna som de kommer...

Så det är både bra o dåligt med mitt sommarlov.


Du är mitt allt,
Du är mitt liv,
Du skänker solsken på min stig

All I can say is that I love you, but how shall I tell you that the only thing I whant is you!?
You are the sun that makes my day.
You are all i need.


Hare bra tills nästa gng! :*

Kommentarer:

1 Ö:

skriven

"header" kanske?

2 Ö:

skriven

Jag vill åxå åka berg-o-dal-bana men du kanske inte menar en sådan som jag vill åka...

3 ylva:

skriven

.... -.-.....:(

Kommentera här: